.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک گیلان نیازمند به تکنولوژی

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان گفت: كاهش بار ترافيك در شهرهاي گيلان با روش‌هاي سنتي و قديمي ميسر نمي‌شود بلكه نيازمند تكنولوژي، فناوري و نوآوري است.

سيد تيمور حسيني پيش از ظهر امروز در جريان بازديد از غرفه راهنمايي و رانندگي در نمايشگاه پليس گيلان، ترافيك را از معضلات شهرهاي كشور به ويژه استان ذكر كرد.
وي اظهار داشت: براي الكترونيكي شدن راه‌ها و جاده‌هاي شهرها، راهي طولاني در پيش‌رو است ولي غير‌ممكن نيست.
حسيني اظهار داشت: براي آغاز يك راهي پر‌پيچ و خم، مسيري سخت را بايد طي كنيم كه مطمئنا پر از نيازهاي واقعي جامعه ما است.
وي استفاده از فناوري و تكنيك مدرن در كاهش بار ترافيك راه‌هاي شهرهاي استان را ضرورت خواند و خاطرنشان كرد: براي از بين بردن بار ترافيك استفاده از روش‌هاي سنتي و قديمي ممكن نيست.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان درباره برگزاري مسابقات رالي رباتيك در استان تصريح كرد: اينكه در اين مسابقات يك تيم از گيلان برنده جايزه نخستين دوره از آن شد، سبب خرسندي پرسنل نيروي انتظامي است.
وي ادامه داد: ما موفق به احراز مقام نخست در اين دوره از رقابت‌ها شديم و ابراز محبت‌هاي مردم را در غرفه پليس راهنمايي و رانندگي و همچنين در مراسم تجليل از همياران پليس ديديم كه جاي قدرداني دارد.
حسيني اظهار اميدواري كرد كه سال آينده با برطرف شدن كمبودها و مشكلات، رقابت‌هاي رالي رباتيك بهتر و پربارتر در گيلان برگزار شود.
وي در ادامه آمار تصادفات فوتي و جرحي در استان را بالا دانست و تصريح كرد: بالغ بر 70 درصد تصادفات گيلان مربوط به شهر رشت است كه در طول ماه و سال اين قاعده مصداق دارد.
وي اظهار داشت: 35 درصد تصادفات منجر به مرگ ناشي از بي‌توجهي نسبت به قوانين راهنمايي و رانندگي، سبقت و سرعت غير‌مجاز، خواب آلودگي و عدم بستن كمربند ايمني است.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي، تالش، صومعه‌سرا و انزلي را از ديگر شهرهايي عنوان كرد كه پس از رشت از درصد بالاي تصادفات برخوردار هستند.
وي افزود: شهرهاي ماسال، شفت و رضوانشهر به دليل كمبود جمعيت و وسعت شهر كمترين تصادفات رانندگي را به خود اختصاص داده‌اند.
حسيني با اشاره به اجراي طرح هميار پليس در مدرسه‌هاي استان خاطر‌نشان كرد: در دو سال اخير اجراي اين طرح سبب تخفيف و كنترل ترافيك و تصادفات شده است.
وي شرايط جوي، وجود خيابان‌هاي كم‌عرض و بافت‌هاي فرسوده در اكثر نقاط استان به‌ويژه رشت را از جمله دلايل وقوع تصادفات عنوان كرد و گفت: گيلان جزو 10 استان كشور در بحث تصادفات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.